donderdag 20 oktober 2011

De vakantie is bijna afgelopen. Het is erg heet en we zijn blij als het bewolkt is en het af en toe regent. 'S ochtends gaan we zwemmen. Al hoeft het voor joy niet meer zo nodig. Die heeft blijkbaar genoeg gezwommen.

Gisteren zijn we met de taxi naar de cable car geweest. Ga je hoog de bergen in met een mooi uitzicht over het eiland en de zee. Waardoor je ook de omliggende eilanden goed kan zien.

Vanmiddag zijn we met de taxi naar een waterval geweest. Moesten nog een flink stuk omhoog lopen over een oude trap. Was eigenlijk meer lopen in de bergen. Joy zat lekker bij nico op de arm die haar de lange rit goed heeft vastgehouden. Eenmaal boven was een grote waterval met een 'zwembad'. Daar kon je even lekker in afkoelen. Jongens sprongen zelfs vanaf de waterval het water in. Joy en nico hebben ook even lekker in het water gezeten. Toen de hele rit weer terug, haha.

Na zonsondergang lopen we steeds met joy over het strand. Mooiste moment van de dag. Lekker relaxed een flink stuk lopen met de voeten door het water, schelpjes zoeken.

Morgen weer vertrekken. Minst leuke aan de vakantie. Het zal een lange dag worden met weinig slaap......