woensdag 2 juni 2010

Eerste keer naar de opvang

Gistermiddag ben ik voor het eerst naar de opvang geweest. Papa en
mama vonden t maar spannend. Want ja, ik eet alleen bij mama. Heel af
en toe wil ik wel eens een fles. Maar dan alleen van papa.

Ik was er rond half een. Heb nog ff naar mama geluisterd. Die vertelde
dat ze er rond vieren weer zou zijn. Hoe en wat met de fles. Ze heeft
nog een kusje aan me gegeven....

Vervolgens ben ik vertroeteld. Zijn er twee jongetjes van mijn
leeftijd. Naast een heb ik in de wipstoel gezeten. Samen gelachen. En
vervolgens in slaap gevallen. Zoals de dames hadden opgeschreven in
mijn boekje, meisje lacht, meisje slaapt...

Mama was er weer, voor ik er erg in had. Ik zat bij Annemiek op schoot
en vond de etende kindjes tegenover mij veeeel interessanter.
Alhoewel... Mama is eten. Ik had al bijna zes (!) uur niets gehad.
Lekker eten dus. Daarna met zijn allen buiten zitten kletsen. Kijken
naar de spelende kindjes. Ik ben graag op pad.

De dames vinden mij een vrolijke meid. Ik mag vaker komen ;-).

Oh ja: die ouders van mij waren zo blij me weer te zien...stelletje
aanstellers!

Geen opmerkingen: