woensdag 30 juni 2010

19 weken

Ik ben alweer 19 weken oud. Sinds een paar dagen spetter ik heel hard als ik in bad ga. Ik beweeg dan heel hard met voeten en benen. In het kleine badje kan ik dus ook al niet meer. Dan is het na afloop namelijk een waterballet.

Nu mag ik altijd in het grote bad met papa of mama. Of met mooi weer in
mijn privé zwembad buiten.

Ook beweeg ik mij steeds op mijn zij. Omdraaien wil ik niet meer. Wat een
Onzin. Misschien later weer eens een keer.

Als papa of mama mij vasthoud dan kan ik nu stevig op mijn benen staan. Dat kon ik eerst niet. Ook volg ik iedereen om mij heen en kan ik speeltjes overpakken tussen links en rechts.

Ik ben erg blij elke dag. En net als mama moet ik wakker worden voor de tv. Een half uurtje ongeveer en dan lekker eten

Geen opmerkingen: