donderdag 20 mei 2010

2e vakantiedag

Gisteren heb ik heerlijk uitgeslapen tot 06.15. Wat gedronken en toen
weer geslapen. Wel tot tien uur. Ik mag weer in mijn wagen slapen,
heerlijk! Al wordt deze nu toch echt wat te klein.

Terwijl mama en ik sliepen heeft papa heerlijke verse broodjes gehaald
bij de bakker. Mmmmm. Volgens mama heb ik de beste papa!

Na al het Eten, zijn we bij het zwembad gaan liggen. Heerlijk warm is
het al. Ik heb een tentje waar ik in kan spelen en slapen. En een
eigen zwembadje.

Tussen de middag bij het appartement gegeten. Papa een shiarmaschotel
met gebakken aardappels en mama een biefstuk. Heerlijk. Wat kunnen die
ouders van mij smullen. Ik heb bij papa op schoot gezeten tijdens t
eten en heb gekeken hoe ze beiden hun hele bord opaten. Wanneer mag ik
ook eens wat?

Papa had t zwembadje lekker warm gemaakt. Hij verwent me maar. Kon ik
lekker zwemmen en daarna weer heerlijk slapen. Ook nog een heerlijk
ijs gegeten op het terras in het stadje. Om 8 uur was het alweer mijn
bedtijd.
En wederom heb ik heerlijk geslapen tot 06.15.

Geen opmerkingen: