zondag 7 februari 2010

Wat een hoop.....

We hebben inmiddels enorm veel kleertjes voor het kleine meisje. Zelfs zoveel dat het gewoon niet eens meer allemaal in haar commode past. Niet te geloven toch. Denk dat ze niet eens alle kleertjes aan kan, die we allemaal voor haar hebben. Wij kunnen de eerste maanden makkelijk vooruit :-).

De laatste weken gaan snel en toch ook langzaam. Volgens Nico is mijn gezicht veranderd, wat vaak resulteert in een bevalling in de komende dagen. Ik zie niets wat anders is. Hmmmmm.

Het huis is weer spik en span. Nog zo'n teken. Nesteldrang. Maar geloof dat dat zich dan toch echt bij mij moet voordoen en niet bij de "papa to be"!? Oke. Eerlijk is eerlijk. Vandaag was ik aan de beurt. Vloeren en wc's. Nico lacht zich er dood om. Want ja, als ik het dan opeens bedacht heb, dan moet het ook meteen gebeuren en ga ik als een razende tekeer. Oke, het is natuurlijk ook wel grappig allemaal. En handig, is het huis lekker extra schoon ;-).

1 opmerking:

Unknown zei

Och meissie, voor het zelfde geld duurt het nog twee week na de uitgerekende datum, en dat betekend in jouw geval nog 26 dagen! Dus ik zou er maar niet te veel op hopen...